نمايندگي سوني با سابقه درخشان رضايت مشتري را سر لوحه كار خود قرار داده است و خدمات را به بهترين صورت براي مشتريان ارجمند انجام مي دهد. شركت سوني به طور كلي در صنعت نسبت به ساير برند هاي هم رده خود پيشگام مي باشد. كارشناسان نمايندگي سوني بايد بر طبق وظيفه همه موارد احتمالي كه ممكن است موجب ايجاد مشكل فني و تخصصي شود را بررسي كنند و متناسب با آن خدمات را به مشتريان ارائه دهند تا رضايت خاطر مشتريان از انتخاب برند سوني حاصل شود.نمايندگي سوني از پرسنلي كه داراي دانش بالا در زمينه تكنولوژي روز مي باشند استفاده كرده است كه بتوانند پاسخگو تمام نيازهاي مراجعين محترم باشند. همچنين نمايندگي سوني با تكيه بر اعتمادي كه نسبت به كارشناسان خود دارد، همواره خدمات ارائه شده در بخش تعميرات نمايندگي سوني خود را با گارانتي تعويض به مشتري تحويل مي دهند. يكي از وظايف كارشناسان نمايندگي سوني اين است كه مشكلات مشاهده شده در بخش تعميرات محصولات را به واحد طراحي و ساخت شركت سوني گزارش دهند تا براي رفع اشكالات جزئي و همچنين افزايش كارايي محصولات، در توليد محصول جديد آن نكته را به كار گيرند.
سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97 - 98نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی